گروه پخش رزگل

از دیرباز تا کنون بنکداری و عمده فروشی جزو فعالیت های تجاری خیلی مهم در هر مدل اقتصادی محسوب میشد اما معرفی تولیدات، محصولات و خدمات  از دغدغه های اصلی تامین کنندگان سراسر دنیا بوده است. تاثیر عواملی مانند محل تولید ، نیاز منطقه ای، کیفیت محصولات، قیمت و غیره به عنوان المانهای اصلی در معرفی محصولات انکار ناپذیر هستند. اما فارغ از عوامل فوق الذکر عواملی مانند سرعت گردش محصول، قدرت تطمیع مصرف کننده، استفاده به جا از سیستم های فروش نوین و سنتی میتواند تاثیر به مراتب بیشتری داشته باشد. تمامی موارد فوق الذکر از مشکلات بنکداری و عمده فروشی میباشد. 

برپایه اعتقاد به تمامی این موارد، گروه پخش رزگل در سال ۱۳۹۸ با هدف معرفی بهینه محصولات تولیدی خود و همچنین محصولات بهداشتی و شوینده پا به عرصه پخش در دنیای دیجیتال گذاشت. از ابتدای تاسیس، هدف اصلی مجموعه رزگل افزایش ضریب نفوذ در میان مشتریان بالقوه بوده است که امکان حضور در بازار کلان شهر تهران را برای تامین مایحتاج روزانه خود جهت انجام خرید های عمده را ندارند. و همین امر مهم دایره مشتریان اصلی ما را در شهرستانهای دور و نزدیک ایران عزیز قرارداده است؛به نحوی که بیش از ۹۰ درصد مشتریان گروه پخش رزگل در شهرستانها میباشند.

از آنجا که سرویس دهی بهینه به مشتریان هدف اصلی ما بوده است، سعی بر آن داشتیم تا دایره محصولات خود را در حوزه های معینی تعریف کنیم تا بتوانیم نیاز های مشتریان را به بهترین نحو مرتفع کنیم؛ امروزه گروه پخش رزگل در حوزه های ذیل ارائه خدمات مینماید:

به منظور سازماندهی بهینه سفارشات و تحویل به موقع درخواستهای مشتریان و نیز کاهش هزینه های سرباره روزانه که دلیل افزایش قیمت محصولات میگردد، گروه پخش رزگل ستادهای عملیاتی متفاوتی با شرح وظایف معین به شرح ذیل ایجاد نموده است:

  • واحد فروش و سفارشات
  • واحد تامین و بهره وری
  • واحد لوجستیک و ارسال

با امید به لطف روز افزون خداوند متعال و نیز یاری شما عزیزان، به زودی دایره محصولات رزگل گسترده تر خواهد شد تا بتوانیم با ارائه خدمات دقیق و علمی به جایگاهی درخشان در صنعت پخش و توزیع کشور دست پیدا کنیم.