ماموریت و چشم انداز
چشم انداز
ماموریت
ارزشها
چشم انداز
- توزیع کننده بین المللی کالاهای اساسی تولید ایران با اتکا به سیستمهای نوین پخش و توزیع کالا با الگو برداری از نمونه های بین المللی
- ایجاد زنجیره توزیع مستقیم ما بین تولیدکنندگان/واردکنندگان و مصرف کنندگان نهایی
- برندینگ و دیجیتال مارکتینگ کلیه کالاهای اساسی تولید ایران با رویکرد توزیع بین المللی
ماموریت
- بازتعریف فرآیند توزیع با گسترش دایره محصولات و راه حلهای فناورانه
- پایش بازار و تامین تقاضای مداوم مشتریان با درنظر گرفتن زنجیره ارزش در دو سوی تامین و مصرف
- فعالیت موثر در جهت ایجاد تقاضا برای محصولات جدید و ایجاد فرصتهای مفید برای تامین کنندگان و مشتریان
- از میان برداشتن واسطه ها و سوداگران با استفاده از فناوری های نوین و فضای مجازی
- ایجاد چرخه موثر تولید/ واردات/ توزیع و مصرف با استفاده از روشهای علمی و تحقیق و توسعه پایدار
ارزشها
- ایجاد تعالی درون سازمانی با رویکرد اجتماعی
- تصمیم گیری بر اساس منطق علمی و روشهای مدرن مدیریتی
- تعامل نزدیک با تامین کنندگان و مشتریان
- اولویت بر درخواستهای مشتریان و تمرکز بر کیفیت کالا و خدمات
