(در صورتی که موفق به دانلود نشدید، بر روی لینک بالا راست کلیک و گزینه Copy link address را انتخاب و در یک تب جدید آن را paste کنید)
سفارش اداری ویژه شرکتها و سازمانها
سفارش اداری به همراه فاکتور اصلی برای سازمان ها، ادارات، شرکت ها، رستوران ها و ….. یکی از مهمترین خدمات شرکت پخش رزگل می باشد.
یکی از دغدغه های همیشگی شرکتها و سازمانها خرید مواد و لوازم مصرفی مورد نیاز شرکت میباشد. سفارشات اداری خیلی اوقات از طریق مناقصه و اکثر اوقات با توجه به اندازه خرید به صورت استعلام صورت میپذیرد.
سفارش اداری شامل چه محصولاتی می شوند؟
به طور کلی سفارش اداره ها را میتوان به گروه های ذیل تقسیم کرد:
- لوازم تحریر از قبیل کاغذ و خودکار و کارتریج پرینتر و …
- لوازم بهداشتی مانند دستمال کاغذی رو میز، دستمال کاغذی جعبه ای و دستمال توالت و …..
- لوازم نایلونی و پلاستیکی مورد نیاز آشپزخانه اداره ها و شرکتها مانند کیسه زباله، لیوان یکبارمصرف، ظرف یکبار مصرف و ….
- مواد شوینده و بهداشتی مانند مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، پاک کننده سطوح، شیشه شور و ….
- مواد غذایی مانند قند و چای و قهوه و …
بسیاری از شرکتهای کوچکتر با توجه به اینکه تمامی سوپرمارکتهای محلات توانایی تامین سفارش اداری را دارند، اقدام به خرید از این مراکز مینمایند. در ظاهر این کار بسیار ساده است و حتی راننده و یا کارپرداز شرکت میتواند از محل تنخواه اقدام به خرید نماید. اما نکته حائز اهمیت در خرید سفارش اداری این است که علاوه بر ساده و آسان بودن این خرید مقرون به صرفه هم باشد علاوه بر ساده بودن.
یکی از راهکارهایی که شرکتها و ارگانها در نظر میگیرند برای خرید مقرون به صرفه، خرید از طریق عمده فروشی و بنکداری های سطح شهر ها میباشد، اما این روش هم کارساز نیست زیرا برای خرید لوازم مصرفی نیاز به رفت و امد حضوری به بنکداری میباشد که این امر خود باعث سخت شدن کار میشود، از سوی دیگر اکثر شرکتها برای سفارش اداری نیاز به دریافت فاکتور دارند که باز هم عمده فروشان به دلیل مسائل و مشکلات مالیاتی اغلب از ارائه آن خود داری مینمایند.
گروه پخش رزگل با داشتن سابقه قابل توجه تامین سفارش اداری برای ادارات و سازمانها و نیز در نظر گرفتن تنوع نیازهای ادارات، شرکتها، ارگانها و بیمارستانها، به صورت تخصصی اقدام به تامین نیازهای آنان مینماید. برخی از خدماتی که گروه پخش رزگل ارائه مینماید عبارتند از:
- ارائه فاکتور رسمی برای سازمانها
- امکان استعلام قیمت و مشاهده قیمتهای به روز شده به صورت آنلاین و برخط
- تحویل سفارشات به صورت سریع برای شرکتها
- تحویل رایگان برای مشتریان دائم و ثابت
- تنوع بالای محصولات از برندهای مختلف و بازه قیمتی گسترده
- امکان ارجاع کالا
- امکان پرداخت پس از تحویل مرسوله
- امکان ارائه رسید انبار و حواله گردانی
- امکان تحویل سفارشات به شهرهای مختلف ایران و حتی درب کارخانجات که در شهرکهای صنعتی هستند
گروه پخش رزگل با توجه به اینکه تمامی سفارشات را مستقیم از کارخانجات تولید کننده خریداری میکند، قیمتهای فروش بسیار پایین تر تا ۴۵ درصد زیر قیمت مصرف کننده ارائه میکند.
سفارشات اداری برای سازمانها و ارگانها دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد زیرا علاوه بر اینکه این گونه محصولات جزو ملزومات پیشبرد اهداف آن مجموعه اقتصادی میباشد، از سوی دیگر مهم است که قیمت این محصولات برای آنها نیز مهم است.
با توجه به حجم خرید عمده سازمانها و شرکتها و کارخانجات، این مجموعه ها انتظار دارند که بتوانند تمامی این اقلام مصرفی را با قیمت بسیار عالی و با شرایط تحویل عمده و یا حتی رایگان در دست داشته باشند.
پس با توجه به تمامی موارد مذکور گروه پخش رزگل میتواند انتخاب مناسبی برای خرید سفارش اداری و دیگر ملزومات شرکتها باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای دفتر در صفحه ارتباط یا ما تماس حاصل فرمایید.
همچنین برای خرید محصولات به صورت تک فروشی می توانید به سایت تام مارکت مراجعه کنید.